Izzivi spletne trgovine na okoljskem področju

19. 7. 2019

Izzivi spletne trgovine

Hitra rast spletne prodaje v zadnjih letih pomeni tudi hitro rast vnosa proizvodov in embalaže na trg držav članic EU. Gre za proizvode in embalažo, ki niso predmet obremenitve z okoljskimi dajatvami in stroški za ravnanje s temi proizvodi po izteku njihove življenjske dobe. Navedeno povzroča rastoče večplastne negativne posledice ...
19. 6. 2019

Neenakopraven položaj domačih proizvajalcev vs. proizvajalcem iz tretjih držav

Hitra rast spletne prodaje v zadnjih letih pomeni tudi hitro rast vnosa proizvodov in embalaže na trg držav članic EU. Gre za proizvode in embalažo, ki niso predmet obremenitve z okoljskimi dajatvami in stroški za ravnanje s temi proizvodi po izteku njihove življenjske dobe. Navedeno povzroča rastoče večplastne negativne posledice ...

Imate vprašanje?

Z veseljem vam odgovorimo še isti dan.